Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Beslutsångest! Union Contact pro eller Rome 390 boss?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marcthys" data-source="post: 1072543" data-attributes="member: 156784"><p>Har kollat runt på bindningar till min skatebanan 154 nu ett tag och kommit fram till att contact pro verkar vara de bästa för mig. MEN! så för några dagar sen så stötte jag på Romes sortiment och blev verkligen sugen på deras 390 boss.</p><p></p><p>Katanan förstår jag inte riktigt skillnaden på gemfört med 390 förutom lite lättare.</p><p></p><p>Targan tror jag blir för styv. </p><p></p><p>Någon som har nån åsikt i frågan?</p><p></p><p>Åker mycke offpist, hoppar runt och leker i pisten. Och har börjat intresserat mig för dom lite större hoppen i parken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marcthys, post: 1072543, member: 156784"] Har kollat runt på bindningar till min skatebanan 154 nu ett tag och kommit fram till att contact pro verkar vara de bästa för mig. MEN! så för några dagar sen så stötte jag på Romes sortiment och blev verkligen sugen på deras 390 boss. Katanan förstår jag inte riktigt skillnaden på gemfört med 390 förutom lite lättare. Targan tror jag blir för styv. Någon som har nån åsikt i frågan? Åker mycke offpist, hoppar runt och leker i pisten. Och har börjat intresserat mig för dom lite större hoppen i parken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Beslutsångest! Union Contact pro eller Rome 390 boss?
Tillbaka
Topp