Beslutsproblem! Hjälp med min bräda TACK!
.
Har precis fått hem min nya bräda, det är en K2 Vavavoom 139cm 10/11
men har kommit fram till att jag nu ångrar att jag inte gick ända ner till en 135cm. 139 var längre än jag trodde
(då jag kört med en 143innan hehe)
Kan tillägga att jag är en tjej på 156cm, 55kg, 35-36skostrl
Och jag vill utvecklas ännu mer i parken, där jag ska bo
Så undrar nu vad ni tycker om jag ska skicka tillbaka och beställa den andra eller om den hära funkar lika bra, tänker lite på allt jobb med att skicka tillbaka och att jag vart så sugen på att få hem brädan att jag nu är lite besviken
Taaack om någon vänlig själ vill hjälpa till, har beslutsproblem.
Vill ha 135cm men säg att 139 funkar jätte jätte bra för min längd (fast jag borde ha kortare.........) för vill bara ut och testa fanskapet
Kan även tillägga jag fick den i orange..........
Har precis fått hem min nya bräda, det är en K2 Vavavoom 139cm 10/11
men har kommit fram till att jag nu ångrar att jag inte gick ända ner till en 135cm. 139 var längre än jag trodde
Kan tillägga att jag är en tjej på 156cm, 55kg, 35-36skostrl
Och jag vill utvecklas ännu mer i parken, där jag ska bo
Så undrar nu vad ni tycker om jag ska skicka tillbaka och beställa den andra eller om den hära funkar lika bra, tänker lite på allt jobb med att skicka tillbaka och att jag vart så sugen på att få hem brädan att jag nu är lite besviken
Taaack om någon vänlig själ vill hjälpa till, har beslutsproblem.
Vill ha 135cm men säg att 139 funkar jätte jätte bra för min längd (fast jag borde ha kortare.........) för vill bara ut och testa fanskapet
Kan även tillägga jag fick den i orange..........