Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Beslutsproblem! Hjälp med min bräda TACK!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="isabellau" data-source="post: 845817" data-attributes="member: 103864"><p>.</p><p></p><p>Har precis fått hem min nya bräda, det är en K2 Vavavoom 139cm 10/11</p><p> men har kommit fram till att jag nu ångrar att jag inte gick ända ner till en 135cm. 139 var längre än jag trodde <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> (då jag kört med en 143innan hehe)</p><p></p><p>Kan tillägga att jag är en tjej på 156cm, 55kg, 35-36skostrl</p><p>Och jag vill utvecklas ännu mer i parken, där jag ska bo</p><p></p><p>Så undrar nu vad ni tycker om jag ska skicka tillbaka och beställa den andra eller om den hära funkar lika bra, tänker lite på allt jobb med att skicka tillbaka och att jag vart så sugen på att få hem brädan att jag nu är lite besviken</p><p></p><p>Taaack om någon vänlig själ vill hjälpa till, har beslutsproblem.</p><p></p><p>Vill ha 135cm men säg att 139 funkar jätte jätte bra för min längd (fast jag borde ha kortare.........) för vill bara ut och testa fanskapet</p><p></p><p></p><p></p><p>Kan även tillägga jag fick den i orange..........</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="isabellau, post: 845817, member: 103864"] . Har precis fått hem min nya bräda, det är en K2 Vavavoom 139cm 10/11 men har kommit fram till att jag nu ångrar att jag inte gick ända ner till en 135cm. 139 var längre än jag trodde :( (då jag kört med en 143innan hehe) Kan tillägga att jag är en tjej på 156cm, 55kg, 35-36skostrl Och jag vill utvecklas ännu mer i parken, där jag ska bo Så undrar nu vad ni tycker om jag ska skicka tillbaka och beställa den andra eller om den hära funkar lika bra, tänker lite på allt jobb med att skicka tillbaka och att jag vart så sugen på att få hem brädan att jag nu är lite besviken Taaack om någon vänlig själ vill hjälpa till, har beslutsproblem. Vill ha 135cm men säg att 139 funkar jätte jätte bra för min längd (fast jag borde ha kortare.........) för vill bara ut och testa fanskapet Kan även tillägga jag fick den i orange.......... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Beslutsproblem! Hjälp med min bräda TACK!
Tillbaka
Topp