Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Beslutsproblem! Hjälp med min bräda TACK!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 845939" data-attributes="member: 80557"><p>kolla weight rangen pa brädan... se till att du ligger i mitten pa den längd du beställt... är du för lagt i rangen är det risk för att det blir för styvt och för högt för mjukt...</p><p></p><p>om du vill ha en bräda för att utvecklas i parken skulle ett trick vara att du köra pa den kortare i ar för att kunna öva/leka lätt...och sen när du efter ett tag känner att det är för kort sa byter du till en längre..förhoppningsvis ungefär passande till nästa säsong... annars far du halla ut pa den kortare och mjuka av lekbarheten tills du kan byta up till den som är längre och har bättre kantgrepp...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 845939, member: 80557"] kolla weight rangen pa brädan... se till att du ligger i mitten pa den längd du beställt... är du för lagt i rangen är det risk för att det blir för styvt och för högt för mjukt... om du vill ha en bräda för att utvecklas i parken skulle ett trick vara att du köra pa den kortare i ar för att kunna öva/leka lätt...och sen när du efter ett tag känner att det är för kort sa byter du till en längre..förhoppningsvis ungefär passande till nästa säsong... annars far du halla ut pa den kortare och mjuka av lekbarheten tills du kan byta up till den som är längre och har bättre kantgrepp... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Beslutsproblem! Hjälp med min bräda TACK!
Tillbaka
Topp