Beställa 1000 jiberish stickers?

• Trådstartare Trådstartare SDemmoth
  • Start datum Start datum
S

SDemmoth

Guest
hittade http://ultrasshop.com och där valde jag att ha en "jiberish logo" och storleken 15cm x 5cm och 1000 stickers och totala kostnaden med frakt blev 260:-

tror ni att de blir som riktiga jiberish stickers ? ;D

jag tror iaf att den är säker eftersom att jag har sett dendär sidan länkad från flera andra hemsidor som jag har varit inne på tidigare :) du borde prova det är ju ändå inga stora summor direkt...

CookieMonster sa:
jag tror iaf att den är säker eftersom att jag har sett dendär sidan länkad från flera andra hemsidor som jag har varit inne på tidigare :) du borde prova det är ju ändå inga stora summor direkt...
1+ kan ju alltid testa !;)

Timbe sa:
någon som är på att dela ett paket? eller är det bara jag som inte behöver 1000 st själv? XD
men det är ju billigt bara drygt att frakta till varann ta hela paketet själv ;) jag ska nog beställa imorn

Om någon beställer så kan dom väll berätta hur det gick med frakten och kvalitén och allt? Också galet sugen!

Har jag verkligen förstått detta rätt? Ni har alltså tänkt att göra "kopior" av stickers? Fan då kan ni ju skicka ner de till Thailand och sälja de i samma affärer som de säljer Lacoste-kopior och annat skoj... Nej men helt ärligt. Ni har alltså tänkt betala för att tillverka stickers, med ett existerande varumärke på. Och sen sätta det på era grejor och på så sätt göra reklam för gällande varumärke. Och allt detta betalar ni själva för?! Helt underbart för företagen, men man kan ju inte annat än garva åt er!

Ja, shit. Snacka om att ni är desperata. Ni skickar säker massmejl till diverse företag om ber om stickers. "hello i relly lav yor bränd and wonndering if jo can send mi sam stikkers".

SDemmoth; Sluta starta nya trådar om varenda liten skitsak du har tänkt, ska eller har gjort. Alla vet att du är ett äckligt litet troll som behöver lite för mycket uppmärksamhet. Over and out!

Jag tycker inlägget lät desperat men det va en himla tur att någon länkade den där sidan! Om man har en slags förening och vill skaffa stickers till den, som jag, tycker jag det va bra iallafall.

Tillbaka
Topp