Beställa skid kläder?

Beställa skid kläder?
www.tramdock.com - Har jag själv beställt ifrån

www.buysnow.com - har flera polare beställt ifrån

www.backcountry.com har för mig att antingen buysnow eller tramdock är typ samma som denna..

Senast ändrad:
Beställa skid kläder?
tackar så mycket för alla hemsidor!,

Siggzor, utbudet är så mycket större, som chriztoffer säger. Och dollarn är ju väldigt låg nu!

Beställa skid kläder?
de ända rätta.. som jag ångrar så jefvla hårt att jag inte köpte är www.lethaldescent.com

Senast redigerad av en moderator:
Beställa skid kläder?
Av: alwaysCrash Online | Idag 20:51 Citera
de ända rätta.. som jag ångrar så jefvla hårt att jag inte köpte är www.lethaldescent.com

Det är många som har blivit lurade när dom beställt från den där sidan. Dom har betalat men inte fått nått,

Beställa skid kläder?
Sazze sa:
Av: alwaysCrash Online | Idag 20:51 Citera

Det är många som har blivit lurade när dom beställt från den där sidan. Dom har betalat men inte fått nått,
de va ju jävligt synd för deom då.. men jag vet minst 2 som har fått hem kläder därifrån..

Beställa skid kläder?
Bra sidor! en fråga bara, jämnar det inte ut sig prismässigt om man räknar med frakten från Usa sen? eller de kanske inte är så dyrt?

Beställa skid kläder?
Laarzon sa:
Bra sidor! en fråga bara, jämnar det inte ut sig prismässigt om man räknar med frakten från Usa sen? eller de kanske inte är så dyrt?
Hade det bara varit för frakten så tjänar man oftast på det men åker man på tull o moms vilket man ofta gör så brukar det jämna ut sig..

Beställa skid kläder?
Jo, men många sidor har ju gratis frakt över $300, och momsen kan jag dra bort, eftersom mamma kan ta in kläder på företaget!

Beställa skid kläder?
Ja, varför köpa från USA?
Kan hålla med om att det är billigt men ingen direkt bra kvalité, sedan får man sakerna skit sent! Beställde en gång och aldrig mer.
Köper mina skidkläder från Ridestore.se!
Får dem iallafall när jag behöver dem sen bra priser!

Tillbaka
Topp