petterbacklund
Medlem
Bestälning!
Tjena jag o mina polare ska beställa på getboards, har gjort frö men då i usa och det funkade utmärkt! har läst andra trådar från tex giro men där fanns fet inga svar... Många hävdar att getboards e skitdyra och trassligt men det håller jag verkligen inte med om, SKA BESTÄLLA DÄR! hru funakr det med frakt tull, övriga avgifter etc. när man skickar som gåva hur fungerar det? blir det ingen skatt men sne om skiten försvinner eller nått händer är majn bara försäkrad till det beloppet...
Är det möjligt att starta en enskild firma och beställa via den- slippa momsen.. eller starta ett hb och slippa det? finns det andra tillvägagångs sätt man kan vidta för att göra utgifterna så minimala som möjligt??
alla ni med egna erfarenheter kan ju gärna sdvara och ni andra med kunskaper i området eller vet nånnting om det skriv gärna nånn rad!
tack på förhand
//Petter
Är det möjligt att starta en enskild firma och beställa via den- slippa momsen.. eller starta ett hb och slippa det? finns det andra tillvägagångs sätt man kan vidta för att göra utgifterna så minimala som möjligt??
alla ni med egna erfarenheter kan ju gärna sdvara och ni andra med kunskaper i området eller vet nånnting om det skriv gärna nånn rad!
tack på förhand
//Petter