Biarritz i sommar

hej_kompis

Ny medlem
Biarritz i sommar
Hellu!
Jag tänkte spendera hela sommaren nere i Biarritz, surfa, sola, förhoppningsvis jobba lite och bara må gott. Är dock ensam om mina planer än så länge, letar nu efter likasinnade!! Kanske nån att dela boende med???
Någon som varit i Biarritz och vet om det är lätt eller svårt att få något jobb?? Om man måste vara där tidigt på säsongen...?
Hör gärna av er om ni har liknande planer och lust att resa tillsammans eller om du har något tips!
/Kristin

Biarritz i sommar
Tja,

inte så lätt att få jobb därnere. Jobba o spara här hemma istället... eller åk tidigt på säsongen, det är absolut att rekommendera. Kolla in www.hallabaloo.se för tips om boende, resa dit och surf i Biarritz.

Biarritz i sommar
Hallå,

Åker ner 15 maj till Portugal, via Biarritz och Spanien. Har plats kvar i bussen om någon vill med. Åker hem igen 8 juni från Biarritz.

Svårt att få jobb om man inte pratar bra Franska, underlättar om man kommer ner i början på säsongen..

Ha det gott
//Göran
----------------------------------
www.backdoor.se
www.nordicsurftravel.com

Biarritz i sommar
hej! jag har också planer på biarrizt i sommar, fast först i augusti, och som det ser ut nu så kommer jag ett resa ensam.. antar att du hade tänkt dig att åka ner tidigare än så, men om du söker någon att dela lägenhet med en månad eller bara lite sällskap så hör gärna av dig!

Isabell 0708649568

Biarritz i sommar
Hej Isabelle, jag kanske har en säng ledig i augusti i min lägenhet men lite oklart i dagsläget...Jag är en svensk tjej, surfare...

kramis marie_froslin@hotmail.com

Biarritz i sommar
Jag åker ner nu, i början på nästa vecka, hör av er om ni vill surfa!!! Är också på jakt efter boende och jobb!

Biarritz i sommar
Jag tänkte dra nu tisdagen den 11 aug. Någon som har tips på boende eller t.o.m har 2 kvadrat golvyta över ?

hör gärna av er på Schelin88@hotmail.com

//eric

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp