Big foot

• Trådstartare Trådstartare fleming
  • Start datum Start datum
F

fleming

Guest
Big foot
Hej.
jag undrar var man kan få tag på big foot-skidor , det är typ snowblades som ser ut som stora fötter och jag tror dom kom nån gång på 80-talet. Om nån har ett par liggande hemma eller vet var man kan köpa så är jag intresserad.

tack

Big foot
Det var blizzard som gjorde/(gör?) dom har jag för mig om det kan hjälpa.
Vad hände med miniskidorna? Dom i plast, utan stålkanter där foten satt fast med remmar och man bara skulle åka på en skida om man var tuff? Det lär ju bräcka både big foot och snowblades!

Big foot
kanske för att de är kul att åka och ser lite roliga ut.

å fleming : vet tyvärr inte vart man kan fåtag i dem tror knappast att de säljs fortfarande men jag köpte mina i österrike kanske kan finnas där i nån sportaffär för dom hyrde ut sådana där jag var!

Big foot
Jag vill ha sånna för att dom är så balla och man garanterat ensam om dem i backen..

...miniskidorna finns kvar iaf här hemma hos mig och man åker på en skida annars är det ingen sport ,kul alternativ när man inte orkar ta med sig pjäxor och långa skidor t.ex när man ska vandra i alperna på sommarn

Big foot
nej det är dom jag menar!!!
går det att köpa dom där eller är dom bara med på bild???

Big foot
det är alltså Kneissl som gör dom... nån som vet någon Kneissl återförsäljare i Sverige??

Big foot
ha ha ha.... have a confession to make!!!!! jag har fan två par- någonstans????
från 90 tror jag???
vet inte riktigt vart de är bara????
shit, vad roligt man kan ha på dom.......;)

Big foot
Måste erkänna att det om något är ganska kult!

Skulle folk klaga på dig för att du i princip har snowblades på dig kan du alltid hävda att det är en del i en kulturbevarande process...

Break a leg! (brukar sluta så)

Tillbaka
Topp