Bigairtävling i Härnösands centrum den 1 Mars!

tror du ska satsa på en högre kick och brantare landning, känns som att man kommer behöva fett med fart nu för att komma över vilket leder till att man får mindre tid i luften och höjden kommer inte vara så imponerande.. bara en tanke

thom8 sa:
tror du ska satsa på en högre kick och brantare landning, känns som att man kommer behöva fett med fart nu för att komma över vilket leder till att man får mindre tid i luften och höjden kommer inte vara så imponerande.. bara en tanke
Som sagt är allt bara preliminärt just nu. Jag är ingen höjdare på att skissa. Vi kommer att testa hoppet eftersom medan vi bygger det under fredagen. Så vi har gott om tid att shapea osv=) Och landningen MÅSTE bli brantare, annars blir det tungt att landa.
Alltid bra med lite kritik, det gör bara att man utvecklas!

Senast ändrad:
Nu börjar tävlingen närma sig, imorgon bitti kl 07:00 börjar vi bygga för fullt. Så imorgonkväll kommer nog lite bilder slängas upp här:)

Nu har vi fått lös lite mer priser, Extrem sponsrar med förstapriset i båda klasserna, Tetre med andrapriset, Team Sportia och Intersport med tredjepriset.

Ta och anmäl er nu alla som inte har gjort det, det kommer bli galet!

är det nån som ska åka bil till sundsvall efter tävlingen man kan åka me i :P?
vore feett sjysst

alltså de kanske kommer skita sig pga för lite fart till hoppet, så folk som har tänkt å åka långt borde avvakta, robin sa att dom i värsta fall ställer dit boxar

JakobJ sa:
alltså de kanske kommer skita sig pga för lite fart till hoppet, så folk som har tänkt å åka långt borde avvakta, robin sa att dom i värsta fall ställer dit boxar
upp med info om de snabbt då.. åker ju kl 8 imorrn..

VI har fixat med inrun och kick fram tills nu och det är helt ok. DEt behövs några åk imorgon före 11 för att få till det lilla extra glidet, men det kommer att bli mycket bra! Ställningsbyggare har byggt på 2 meter extra på inrunnet . Det blir INTE några boxar! Helt fel info!

Kom och anmäl Er på plats om Ni tvivlar! HOPPET ÄR FIXAT!

JakobJ sa:
Vafan skulle det här vara bra för?!?! Du gjorde så att 5-10 pers avanmälde sig, och ändå har du inte ett dugg med den här tävlingen att göra. Istället för att sitta hemma och förstöra för oss kunde du hjälpt till att bygga istället. Det fanns hur många som helst som ställde upp helt gratis och jobbade närmare 12 timmar i sträck för att få klart allting i tid.

Jag vill tacka Bravur som fick slita upp sig ur tv sofforna kl 21 på en lördagkväll, BARA för vår skull. Till US Maskin som fraktade galet mycket snö, Ramirent som sponsrade oss med containrar, Fresks som fixade närmare 50 lastpallar och en massa brädor, de som ställde upp med den feta ljudanläggningen, speakern, alla kompisar som slet stenhårt både under tävlingen och sent på kvällen innan för att få klart hoppet. Till Extrem, Team Sportia, Intersport och Tetre som sponsrade oss med priser. Till Oscar Eriksson som fotograferade under hela fredagen och lördagen, till publiken som stod i pissvädret och tittade på. Fredrik Pettersson som fått mig att inte kunna säga gubbe till dom som är över 30. Och framförallt Lina Dahlbom som slet dygnet i 2 veckor för att få tävlingen fullbordad!

Som alltid fanns det säkert folk som ogillade vissa saker, men med tanke på att det är första eventet vi arrangerar och den otroligt korta tiden vi hade på oss tycker jag att vi har lyckats helt sjukt bra! Jag är verkligen helnöjd med dagen, och till nästa år ser vi till att få hit mer folk, att hoppet blir större och att det blir mer ös.

/Robin

Senast ändrad:
Jag vill VERKLIGEN hålla med Robin, men har EN invändning: TACK till ROBIN TROLIN också! Utan Dig hade det aldrig blivit något alls; jag hade inte fått mig en utmaning i kontrollbehov, haft någon som pratar fortare än mig, sover sämre nätterna innan eventet! Och jag hade inte lärt mig en massa nytt och jag hade aldrig haft så kul! Tack också till Fredrik R, Fredrik B, Jocke B, Rasmus, Pontus, Cale, Mattias och alla Er som jag inte lärde mig namnet på. Ni var ovärderliga och jag skäms att jag inte lärde mig namnen!

Vi har redan börjat planera nästa års JAM och företagen bakom detta event har redan lovat att vi kör igen.

(Jag väljer att glömma att någon själ inte förstod vilka konsekvenser det blir om man går ut med fel info... Jag hoppas att du själv förstår vid det här laget hur illa det blir.)

Stort TACK till alla som gav MEDVIND i hela arrangemanget!

TACK TACK TACK!

/Lina - trött och GLAD

LinaD sa:
Jag vill VERKLIGEN hålla med Robin, men har EN invändning: TACK till ROBIN TROLIN också! Utan Dig hade det aldrig blivit något alls; jag hade inte fått mig en utmaning i kontrollbehov, haft någon som pratar fortare än mig, sover sämre nätterna innan eventet! Och jag hade inte lärt mig en massa nytt och jag hade aldrig haft så kul! Tack också till Fredrik R, Fredrik B, Jocke B, Rasmus, Pontus, Cale, Mattias och alla Er som jag inte lärde mig namnet på. Ni var ovärderliga och jag skäms att jag inte lärde mig namnen!

Vi har redan börjat planera nästa års JAM och företagen bakom detta event har redan lovat att vi kör igen.

(Jag väljer att glömma att någon själ inte förstod vilka konsekvenser det blir om man går ut med fel info... Jag hoppas att du själv förstår vid det här laget hur illa det blir.)

Stort TACK till alla som gav MEDVIND i hela arrangemanget!

TACK TACK TACK!

/Lina - trött och GLAD
Oscar Eriksson fotograferade, och Robin Sjödin, Kalle Karlström, Adam Sjödin och Pelle hjälpte också till att gräva:) Jag får hoppas att jag inte glömt någon..

Ni som var med/kollade på kan gärna komma med förslag på vad som skulle kunna göras bättre tills nästa år

Senast ändrad:
finns det några bilder/filmer ni kan lägga upp för oss som bor lite längre norröver som inte kunde komma?

Tillbaka
Topp