R Rippstick Ny medlem 2003-11-05 Bigstick fx8,6 #1 Är det någon som har provkört dessa skidor och kan ge ett omdömme om dem? Eller har ni något annat förslag på liknande skidor?
Är det någon som har provkört dessa skidor och kan ge ett omdömme om dem? Eller har ni något annat förslag på liknande skidor?
zep Ny medlem 2003-11-05 Bigstick fx8,6 #2 heter dem inte big stix?? men du kan väl kolla på recensioner på liknande modeller http://www.freeride.nu/review/search.php?search=big
heter dem inte big stix?? men du kan väl kolla på recensioner på liknande modeller http://www.freeride.nu/review/search.php?search=big