Bigstick fx8,6

Rippstick

Ny medlem
Bigstick fx8,6
Är det någon som har provkört dessa skidor och kan ge ett omdömme om dem? Eller har ni något annat förslag på liknande skidor?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp