Bil/Buss plats?

Nille-021

Ny medlem
Bil/Buss plats?
Halloj!

Undrar om det är nån som har en plats över ner till österike i februari nån gång? Ska ner till Innsbruck men har inte bestämmt mig om det blir flyg eller buss. Om nån ska ner och har en plats över vore det ju guld!

Hör av er!

//Nille
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp