Bil Gbg-Stryn 25 eller 26/5. Vill du med?

Limpthepimp

Medlem
Bil Gbg-Stryn 25 eller 26/5. Vill du med?
Jag kör nu till helgen, troligtvis på söndag eller måndag 25-26/5.
Vill gärna ha sällskap dock!
Någon som vill dela körning och bensinpeng?

//Linn
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp