Bil mot alperna jan -07

fraidaa

Medlem
Bil mot alperna jan -07
Jag har planer på att köra mig och min bil till Serre Chevalier i början av januari. Det finns gott om plats för fler i bilen för tillfället så hör gärna av er om ni har något intresse av att åka med. Ressällskap och mindre reskostnad är aldrig fel!

Planen är följande: Då jag för tillfället är själv har jag tänkt hoppa på biltåget i Hamburg och på så vi slippa konka på livliga autobahn. Man anländer strax vid Basel (vid tysk/schweisiska gränsen), då har jag ca 6 timmar kvar till mitt mål. körrutten den sista biten är inte klappad, men jag kommer köra förbi i närheten av skidorter som Verbier, Chamonix och ja alla ställen mellan Grenoble och Serre...

Bil mot alperna jan -07
hej hopp!!! lät jävla kul och bila ner!!!! har du räknat på totalkostnaderna?!?! så kan man ju räkna på hur m´kt de blir per person beroende på hur många man blir, ska själv t val d´isere men har polare i grenoble så där kan man ju hoppa, men som sagt, låter intressant men ska ju helst bli billigt me!!:) Hörr av dig!! Kramar

Bil mot alperna jan -07
hei! vi er tre norske jenter som også skal ned til serre chevalier i januar!!! fortsatt plass? vet du om plasser vi kan bo? noen ledige plasser der du skal bo?

Bil mot alperna jan -07
hei! vi er tre norske jenter som også skal ned til serre chevalier i januar!!! fortsatt plass? vet du om plasser vi kan bo? noen ledige plasser der du skal bo?

Snödjup

Tillbaka
Topp