Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
[bil] Södertälje-Idre 8/9dec
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fluff95" data-source="post: 1140049" data-attributes="member: 166896"><p>Hej jag ska upp och jobba i Idre och har ett par platser över på vägen upp. Jag tror att jag ska ta vägen över Strägnäs och sedan följa riksväg 70 men kan överväga att ta en omväg om du lägger till bensinpengar för det. Det finns hyfsat gott om packutrymme över i baklucka och takbox</p><p></p><p>Kostnad: hälften/en tredjedel av bensinen i min inte allt för törstig skoda</p><p></p><p>smsa 0764183603 om du är intresserad <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fluff95, post: 1140049, member: 166896"] Hej jag ska upp och jobba i Idre och har ett par platser över på vägen upp. Jag tror att jag ska ta vägen över Strägnäs och sedan följa riksväg 70 men kan överväga att ta en omväg om du lägger till bensinpengar för det. Det finns hyfsat gott om packutrymme över i baklucka och takbox Kostnad: hälften/en tredjedel av bensinen i min inte allt för törstig skoda smsa 0764183603 om du är intresserad :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
[bil] Södertälje-Idre 8/9dec
Tillbaka
Topp