Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon som ska hem till Sverige ifrån Engelberg eller omnejd i slutet på v 6 eller 7? Jag följer gärna med i bilen och delar resekostnad.Bor i Göteborg./Sara
Hei
Kjører til Chamonix via Göteborg 30. januar. Kan ta en sving innom Engelberg. Reiser fra Engelberg 20 februar og kjører via Göteborg. Send meg en mail på hjartaker@yahoo.no om du er interesert.