jordi
Medlem
Bil till salu i Whistler
Tjo,
kommer till Whistler i mitten på april och har en Ford Windstar -98 till salu. Kanonfin säsongarbil, plocka ut baksätet och få plats till hur mycket brädor/skidor eller cyklar ni vill, samt 4 sittplatser.
Helt nya bromsar runt om sen nån vecka. Går som en klocka, har tagit mig runt California utan problem.
Bilder kan ordnas
2000 CAD
kommer till Whistler i mitten på april och har en Ford Windstar -98 till salu. Kanonfin säsongarbil, plocka ut baksätet och få plats till hur mycket brädor/skidor eller cyklar ni vill, samt 4 sittplatser.
Helt nya bromsar runt om sen nån vecka. Går som en klocka, har tagit mig runt California utan problem.
Bilder kan ordnas
2000 CAD