Bilder från frölundaborg railjam

MedlemJapaner

Aktiv medlem
Tjohej!
Vet inte riktigt om jag är i rätt forumdel nu men, men...
Tänkte jag skulle slänga upp några bilder från railjamet som var i lördag. Råkade ställa in kameran på "auto" ett tag, därav dom konstiga inställningarna på några av bilderna.
Jag har bara lagt ut några stycken har flera på lager så om ni vill ha fler så är det bara att säga till. Har även några sekvensbilder som jag inte orkat klippa ihop än.

Nåja, här kommer bilderna:

Svartvitt, första åket! Johan.
Railjamfrlundaborg007.jpg

Joakim:
Railjamfrlundaborg083.jpg

Hjalle:
Railjamfrlundaborg094.jpg

Joakim igen:
Railjamfrlundaborg119.jpg

Oscar kanske han hette:
Railjamfrlundaborg192.jpg

Johan, ser ut som en jättenäsa:
Railjamfrlundaborg193.jpg

Lekte lite med kameran, Oscar som kör:
Railjamfrlundaborg203.jpg

Ännu en bild på Johan (jäkligt läskigt att ta denna bild ska ni veta.Det är däröfr den är så tidigt tagen):
Railjamfrlundaborg212.jpg

Hjalle hittade en rolig stubbe, han passade på o röka lite braj innan så han skulle se riktigt hög ut:
Railjamfrlundaborg218.jpg

Sist men inte minst, Hjalle ville slänga sej upponer för att bli lite normal igen:
Railjamfrlundaborg220.jpg

Ojoj, Vad lång tid det tog att lägga upp bilderna. Nu orkar jag inte lägga upp mer denna gången, kanske blir en update när jag orkat redigera fler bilder eller satt ihop sekvensbilderna.

Jag kunde tyvärr inte köra för jag hade ont i ryggen, därav mitt agerande som fotograf.

Ha ett trevligt liv allihopa!

Senast ändrad:
verkligen fina bilder!!......eehh....ehhh......[hurm]inte......eeeh....

Senast ändrad:
Hade bajsat på min tröja! Och för alla tjejer där ute, jag ser inte ut sådär egentligen.. tror jag. Grymt bra bilder Croy, sjukt bra redigerat på min railbild.Och grymma färger på Joakims bilder.

Senast ändrad:
Nice bilder men det där är Frölundaborg inte Frölundatorg.

Senast ändrad:
Oj måste vart inloggad på croys eller nåt när han skicka länk, men iaf Riktigt skoj va det :D

haha, fan, ändra rubriken. Men det skulle vart fett å ha en session på frölunda torg!

Era jävla exters ni kunde la sakt till mig? jag kunde äga er me mina K2 Fujetiv

har någon av er Fugetiv eller jag bor typ 1 km ifrån vid Klintensväg

Jag skall också dra dit och raila lite men bara när jag pallar

Just de jag skulle RAILA i NK först men den andra skiten kan jag ta senare KOM OCh KOLLA Onsdagen den 27 december MITT I REAN VETTU!

JONTHE:

ska du ha props så räcker det inte till med att bara sitta framför datorn med goggles på dig som ett fån utan varken pubis eller halsmandlar och skriva en massa skit.

och för din egen skulll grabben så ödsla ingen energi på något käftigt svar för det vore bara slöseri med tid som istället kan gå till att använda dina skidor för en gångs skull.
ut och snickra ihop ett fotomontage ghettostylish mere nu.

seriöst....

JONTHE:

om du ska tjaffsa så gör de i gästboken. inte i denna tråden.
Sen så undrar jag bara hur fan du kan tro att vi vill ha med dej på våran railsession när du beter dej som skit?
Kom tillbaka när du fått hår på pungen!

haha det va inte jag som skrev der här det va en polare som heter Sebastian

Några fina bilder blev det :P får vi göra om! å då kan ju TT-JONTHE hänga med.. om han kan åka skidor förstås... puss puss

haha, häftiga effekter där. eller? den enda med lite känsla var den 3dje. fortsätt öva..

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp