Dupa
Ny medlem
Burton Slasksession (MÅNGA bilder)
Hallooo..
Ja, jag vet att jag är seg men fick äntligen tummen ur arslet och fixade till bilderna igår kväll.
Skulle vara tacksam för namn på åkarna.
Var hursomhelst en riktigt nice liten park som burtongrabbarna slängt ihop. Bra med folk och det laddades friskt.
Sugigt väder och blixten är MIA så jag har lekt runt lite med både svartvitt och färg samt lite olika isolägen.
Blixt skulle ha varit grymt här men man kan inte få allt.
Här kommer bilderna.
Lite inledande lek på Flatdownen. Taget igenom ett hål i Battleship railet.
Nysprejat och fint vid stepdown railet.
låtom oss åka regnbåge
Leo Crawford (e ganska säker på namnet) var den första att droppa av eeh, ja vad kallar man det? Uppboxen?
Mer hopp från uppboxen
Mr. Frankenhauser hoppar från sidohoppet till fsboard på rainbowen
Första mannen som tog "dödshoppet" över "Dödsrailet" och den lilla "dödsdammen"!
Den ena av bröderna Lindhe (Kommer inte ihåg vem som är vem :D) board to fakie om jag inte missminner mig.
Okänd hämnas på landingen genom att skalla den med nacken.
Den andra Lindhe brodern på stepdownen
Grönjackan i någon härlig blandning av tail och tailpress
Överexponerad bild som efter lite pill i PS blev rätt ok.
Första frontflippen utför stepdownen för dagen
En Lindhe på Stepdownen igen
Leo är påväg ut i skogen.
Pojkvasker på stepdownen
Sprewtar Snew på rainbowen
Grönjackan in action igen
Svartvitt på uppboxen. Okänd.
Tyckte denna blev grymt skön. Lite taskigt att fota vurp men blev nice med rainbowen i förgrunden. Where skiers fall snowboarders will stand! :P
Leo på "Dödsrailen"!
Fet frontflip utför stepdownen
Burton-Henke ville cokså vara med och leka. och leka kan han.
givetvis är det viktigt att se gangsta ut
Burton-Henke visar hur man ställer sig på en uppbox
Gråjacka, Nosepress på stepdownen.
Grym kille som jag inte kommer ihåg namnet på.
En Lindhe åker baklänges på stepdownen. Toker där!
Inte ens när man är ute och ror i sin båt får man vara i fred för de där jämrans snowboardåkarna.
Måste väl ta med en skidåkare också...
Leo på stepdownen, Synd bara att fokus inte ligger riktigt rätt...
Den här människan satsar fanimig. Ansiktsuttrycket lovar mord, våld och smärta i mångder. Härligt.
3... 2... 1... LAUNCH
Osså tweakar vi ut den riktigt ordentligt. Såja.
Burton Henke på stepdownen. Gäller att ha tungan rätt i mun barn!
Mystery man, med baken före på stepdownen.
Mr Frankenhauser lär ut railvett 101 till kidsen. Öla med ena handen och greppa pungen med den andra. Sweet.
Lite mer Stepdown.
En tjej på uppboxen. Härlig bild med mycket snö.
En av bröderna Lindhe går lååååångt ut på uppboxen. Belive it or nått så går han faktiskt tillbaka efter den där.
Fet Rock to fakie alltså.
Leo, klad hest och vinnare av sessionen. Han gjorde sig helt klart förtjänt av det genom att slanga trick efter trick hela dagen på alla tillgängliga leksaker.
Ja, en hel del bilder som sagt. Tog väl uppemot 300 bilder den dagen men mycket blev skit pga dåligt väder eller skit bakom kameran.
Som vanligt så är det nån som vill ha bilderna i fullstorlek är det bara att maila/pm:a/gästboka.
Kan även leta igenom kvarvarande bilder om det är så att i vill se nån bild på er själv osv.
Är dock i åre from imorgon och en vecka framåt så det kan ta lite tid innan jag svarar.
Kommentera gärna och hänger ni i åre i påsk så kanske jag står där också nånstans med kameran i hand och fotar loss...
Ja, jag vet att jag är seg men fick äntligen tummen ur arslet och fixade till bilderna igår kväll.
Skulle vara tacksam för namn på åkarna.
Var hursomhelst en riktigt nice liten park som burtongrabbarna slängt ihop. Bra med folk och det laddades friskt.
Sugigt väder och blixten är MIA så jag har lekt runt lite med både svartvitt och färg samt lite olika isolägen.
Blixt skulle ha varit grymt här men man kan inte få allt.
Här kommer bilderna.
Lite inledande lek på Flatdownen. Taget igenom ett hål i Battleship railet.
Nysprejat och fint vid stepdown railet.
låtom oss åka regnbåge
Leo Crawford (e ganska säker på namnet) var den första att droppa av eeh, ja vad kallar man det? Uppboxen?
Mer hopp från uppboxen
Mr. Frankenhauser hoppar från sidohoppet till fsboard på rainbowen
Första mannen som tog "dödshoppet" över "Dödsrailet" och den lilla "dödsdammen"!
Den ena av bröderna Lindhe (Kommer inte ihåg vem som är vem :D) board to fakie om jag inte missminner mig.
Okänd hämnas på landingen genom att skalla den med nacken.
Den andra Lindhe brodern på stepdownen
Grönjackan i någon härlig blandning av tail och tailpress
Överexponerad bild som efter lite pill i PS blev rätt ok.
Första frontflippen utför stepdownen för dagen
En Lindhe på Stepdownen igen
Leo är påväg ut i skogen.
Pojkvasker på stepdownen
Sprewtar Snew på rainbowen
Grönjackan in action igen
Svartvitt på uppboxen. Okänd.
Tyckte denna blev grymt skön. Lite taskigt att fota vurp men blev nice med rainbowen i förgrunden. Where skiers fall snowboarders will stand! :P
Leo på "Dödsrailen"!
Fet frontflip utför stepdownen
Burton-Henke ville cokså vara med och leka. och leka kan han.
givetvis är det viktigt att se gangsta ut
Burton-Henke visar hur man ställer sig på en uppbox
Gråjacka, Nosepress på stepdownen.
Grym kille som jag inte kommer ihåg namnet på.
En Lindhe åker baklänges på stepdownen. Toker där!
Inte ens när man är ute och ror i sin båt får man vara i fred för de där jämrans snowboardåkarna.
Måste väl ta med en skidåkare också...
Leo på stepdownen, Synd bara att fokus inte ligger riktigt rätt...
Den här människan satsar fanimig. Ansiktsuttrycket lovar mord, våld och smärta i mångder. Härligt.
3... 2... 1... LAUNCH
Osså tweakar vi ut den riktigt ordentligt. Såja.
Burton Henke på stepdownen. Gäller att ha tungan rätt i mun barn!
Mystery man, med baken före på stepdownen.
Mr Frankenhauser lär ut railvett 101 till kidsen. Öla med ena handen och greppa pungen med den andra. Sweet.
Lite mer Stepdown.
En tjej på uppboxen. Härlig bild med mycket snö.
En av bröderna Lindhe går lååååångt ut på uppboxen. Belive it or nått så går han faktiskt tillbaka efter den där.
Fet Rock to fakie alltså.
Leo, klad hest och vinnare av sessionen. Han gjorde sig helt klart förtjänt av det genom att slanga trick efter trick hela dagen på alla tillgängliga leksaker.
Ja, en hel del bilder som sagt. Tog väl uppemot 300 bilder den dagen men mycket blev skit pga dåligt väder eller skit bakom kameran.
Som vanligt så är det nån som vill ha bilderna i fullstorlek är det bara att maila/pm:a/gästboka.
Kan även leta igenom kvarvarande bilder om det är så att i vill se nån bild på er själv osv.
Är dock i åre from imorgon och en vecka framåt så det kan ta lite tid innan jag svarar.
Kommentera gärna och hänger ni i åre i påsk så kanske jag står där också nånstans med kameran i hand och fotar loss...