bilder har ni?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
bilder har ni?
Jag ska inte vara petig, men det där får du nog förklara lite närmare med ett något mer genomtänkt språk. Jag tycker det är ganska oklart vad du menar. Ska du köpa nya twintips alltså? ;)

bilder har ni?
han menar att om vi har några snygga bilder på oss själva så ska vi skicka dom till honom med våran address på.
Dessutom ska vi inte glömma året. Jag är säker på att det är 2006 om jag inte missminner mig.

testa nån dejtingsida istället, det här är ett utförsåkning-forum!

;)

bilder har ni?
www.string-emil.de

Adress: Östermalmsgaten 53c våning 7

Bilderna togs direkt när jag såg ditt heta inlägg, guuuuuuuuud vad upphetsad jag blev!!!

Kom till mig imorrn så ska vi nog kunna hitta på något skoj!!

bilder har ni?
Detta måste vara den mest konstiga, oförståeliga, felstavade, och därför också den roligaste (!)tråden på freeride just nu. Inte ens Freud skulle kunna grena ut i detta träsk av mysterier...

bilder har ni?
hehe yeah.....

kolla där uppe där det står Foto/Film, så klickar då på Foto och så vipps !

bilder har ni?
ja har snyga bildår men tyvär inget datom eler adres...

Tycker den här tråden är rätt gullig... ;)

bilder har ni?
Haha,Kolla hans profil :P Han blev medlem idag också :P

bilder har ni?
Japp bilder har jag. Jag har lagt in 200 lunarshots på migsjälv i ditt gb nu, med adres och datom och jag lovar jag ska inte glömma bort vilket är det är.

Fy fan va kul! Nån måste ju sitta bakom skärmen och göra sig till. Men det är ändå jävligt kul, hahha!
Lätt den roligaste tråden på länge! ;P

bilder har ni?
jak hade nora bilder men igar o dem ser ej så brra oot så jak schikkar dem ej forän de e klarrt vikket år det ar imoron

me vanliga halsningar SethP.

bilder har ni?
freerideslalom--> vad x-akt är freerideslalom?

som nämnts så står de oxå "datom" å ja tror de betyder att skribenten vill ha datorn å ja råkar händelsevis sitta på 8 välfyllda 500gigs hårddiskar fullsmackade me bilder på mig själv, så ja postar imorrn om du ger mig din fullständiga adress här hombre..

btw så vann ja 4 kilo laxerchoklad på bingon igår.. som ecstacy för "panschisarna" ni vet..

bilder har ni?
freerideslalom skulle väll kunna vara nån variant där man kör portar i offpisten.. den var lite klurig, får fortsätta fundera på de!

bilder har ni?
jak er snel hest!
http://www.snelhest.se/
(På slutet gör jag ett coolt trick, backscratch tror jag det kallas...)

Freerideslalom(!?), du nämnde inte ens ordet trix i ditt första inlägg, så hur ska vi kunna veta? BTW, vilken sport skall det vara, skidor eller?

bilder har ni?
jag tror alla inte "fatar" vad du menar med detta så illa stavade inlägg. vill du att folk ska skicka bilder till dig där folk gör trix. och varför ska man skriva datum, om det var de du menade med datom, för?

bilder har ni?
Fan fattar ni inte vad han menar eller? Här är iaf en bild när jag trixar (Railar) http://tinypic.com/m830p5.jpg
Adress: Nej, lämnar helst inte ut den
Datum: Samma datum som Per Nuder fyller år
År: Gissa? Blir mer spännande så

bilder har ni?
Chilla... grabben är nio år gammal.
Inte alla som har stavningen i blodet.

Iofs rätt komiskt att han frågar efter tibia på freeride, kanske inte inne på rätt domäner på nätet... haha.
Men men, när jag var nio så spelade jag åttabitars nintendo och lekte med transformers...

bilder har ni?
Jocke_me_skidan: Jag får nog hålla med (och kanske ta det lite försiktigt i framtiden), men jag tror(!) inte att "grabben är nio år gammal"... Men man vet ju aldrig säkert! ... Hur som helst; det är ju svårt att ha helt klart för sig om det är någon yngre person, ett "mongo" (ursäkta!), en dyslektiker eller bara någon som slinter på tangenterna som skapar en tråd som denna (eller skriver dylika inlägg)... Så jag håller nog med! Man får "chilla" lite, och i alla fall försöka sätta sig in i vad personen menar eller vill ha sagt...

Men... Samtidigt... När ett inlägg blir helt obegripligt så blir det ju också onekligen rätt kul!

bilder har ni?
Sluta posta off topic-material. Ge honom det han frågar efter eller sluta skicka dryga svar om att han ska lära sig stava, era nätmobbare.

//Dr. Snow

bilder har ni?
jag tror jag känner den här killen, han kan inte höger å vänster

bilder har ni?
Jaha, fyra personer kan inte läsa, är det slutsatsen man ska dra av den här tråden eller?

Låses och glöms.

//Dr. Snow

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp