Biljett till Roskilde, Please!

Utter

Aktiv medlem
Är det någon som vill sälja sina biljetter till Roskildefestivalen så vill jag köpa snarast! Posta mig här eller ring 070-6746427.
/Henrik

Sug min stora ***! Tror du jag är dum eller? Kan ju köpa billigare på svarta marknaden!

hahaha!!!

skulle herr Hells Angels medlem kunna tala om för mig var den Svarta Marknaden ligger? Snääälla?! jag har nä,ligen tappat bort mig alldeles, var på väg till den stooora Svarta Marknaden för jag hörde att de hade rea, men jag gick vilse...är det höger vid det röda huset där borta? eller vänster vid korsningen?

Svarta Marknaden AB - en undergroundkapitalist =)

om du fortfarande inte fattat; DET FINNS INGET STÄLLE SOM HETER SVARTA MARKNADEN!!!

svarta marknaden är varhelst, närhelst någon handlar utan att betala skatt (rätta mig någon om jag inte givit en korrekt definition)

med en ödmjuk klapp på kinden - johan

Med svarta marknaden så menar jag sådana som köper biljetter bara för att sälja dom vidare och som oftast brukar uppehålla sig utanför eller i närheten av det aktuella evenemanget. Inte nån tjomme som råkat få en biljett till övers...
Alltså är det organiserad försäljning jag menar, och som även brukar kallas för "svarta marknaden" i folkmun.

En ödmjuk klapp tillbaks...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp