Biljetter St.Anton Nyar?

CharlesEdsbyn

Ny medlem
Biljetter St.Anton Nyar?
Var i St.anton sasongen 03/04. Ska aka dit 29dec. Maste man kopa biljetter till nyar innan dess? Blir val Funky sen Kandahar som vanligt. Tacksam for svar och om man kan kopa pa natet lr nat?!
Ha d gott / Calle

Biljetter St.Anton Nyar?
ja, förra året va det biljett till funky som gällde! lär vara så i år också! på nyår hade funky öppet riktigt länge, så kandahar va det aldrig frågan om...

sök upp numret till funky på antons hemsida och ring dom om du är orolig!
ha en trevlig nyår

Biljetter St.Anton Nyar?
Det är alltid Funky som gäller...

Funky har ingen hemsida och jag är helt säker på att om nån snubbe ringer och säger att han vill boka en biljett så kommer de att garva åt dig (har själv knegat där ett par säsonger och vet hur (o)seriösa de är...).
Det bästa du kan göra är att skicka in en polare, om du känner nån bummare. Annars blir det till att kuta från tåget raka vägen och hoppas att det finns nån kvar. Finns bara 300 tickets och de brukar ta slut rätt kvickt efter de släpps för försäljning...

Om du vill va en riktig fuling så kan du ju se till att komma på förfest med nån bummare som har en, supa ner stackarn så svårt att han inte kan gå och sno hans biljett. De öppnar inte förr'n midnatt.

Hoppas det ordnar sig!

Biljetter St.Anton Nyar?
Jeg reiser ned 25.nov. Høres jo ut som man bør prøve å skaffe en sånn biljet. Er det ingangsbiljet det er snakk om eller?

Biljetter St.Anton Nyar?
KrisNor sa:
Jeg reiser ned 25.nov. Høres jo ut som man bør prøve å skaffe en sånn biljet. Er det ingangsbiljet det er snakk om eller?
Det är ingangsbiljet som det är snakk om. Dom kostar typ 25€ eller så, eller var det 20? Nåja, det kan vara värt det, så slipper man stå ute och frysa röven av sig. Akta er för folk som häller sprit i ögonen på er bara.

Biljetter St.Anton Nyar?
Da ar ju mitt nasta svar om ngn vill/kan kopa 4 biljetter till mig och mina polare for ett 50% paslag?
Om det finns nan som vill tjana nagra lappar sa maila mig! charlezcharlez@gmail.com
Ha d gott
har inte ....... pa detta tangentbordet (satans "Mehiko")

Tillbaka
Topp