Billig klädaffär utomlands

Chilla

Aktiv medlem
Hejsan hoppsan alla glada och inte lika glada.
sitter här och internetsurfar efter lite cleana kläder och vill gärna veta lite schyssta sidor där man kan hitta billiga kläder..
topstreetwear har jag kollat och de finns väl inte så många andrai Sverige så därför tänkte jag leta mig utomlands men hälst inom EU för då är de väl gratis tull?

Så länka lite schyssta internetbutiker med "gangsterkläder" liknanade topstreetwear.

hoppas ni har de bra allesammans.

Senast ändrad:
Säger bara www.DRjays.com as stor rea del med sjukt snygga grejer från många märken such as lrg, gino green global, coogi osv, Räkna med tull bara! annars kan du maila dom och fråga om dom kan skriva värdet av beställningen på paketet, man kan få lägre tull då.

även fast tullen kommer till tjänar man på de, jag fick tre lrg tröjjor och en avirex pike för 1500 ink tull, då en lrg tröjja kostar ca 1000 kr styck här i sverige är det nice!

http://www.karmaloop.com/ är fan massiva, dom har en hel del.
Med tanke på den låga dollarn är det som att handla på rea, enda tråkiga är ju tull/moms in till Sverige och kanske endel frakt, men det tillkommer ju alltid om man beställer utomlands.

afgystahlnees sa:
Säger bara www.DRjays.com as stor rea del med sjukt snygga grejer från många märken such as lrg, gino green global, coogi osv, Räkna med tull bara! annars kan du maila dom och fråga om dom kan skriva värdet av beställningen på paketet, man kan få lägre tull då.

även fast tullen kommer till tjänar man på de, jag fick tre lrg tröjjor och en avirex pike för 1500 ink tull, då en lrg tröjja kostar ca 1000 kr styck här i sverige är det nice!
var det smidigt att beställa ?
lång tid att få grejerna osv ? ......
och tullen, åkte du på att betala allt vad tull innebär ? ..

fred ut.

pIsraelsson sa:
afgystahlnees sa:

var det smidigt att beställa ?
lång tid att få grejerna osv ? ......
och tullen, åkte du på att betala allt vad tull innebär ? ..

fred ut.
Smidigt att beställa är bara förnamnet! Sidan kan dock verka lite svår manövrerad men man lär sig.

Tull tillkommer ej alltid. Min polare har beställt 5 paket varav 1 han fick tulla på. Mina kläder är i Paris men snart utanför min ytterdörr (2a gången jag beställer). Sjukt bra sida, bra och snabb hjälp om man behöver, vilket jag behövde 1a beställningen, leveranstiden ligger på 3-5 veckodagar om man inte fastnar i tullen (skickas även helger), levereras hem till ytterdörren osv.

Jag har inte märkt av några negativa saker förutom sidan som var lite krånglig till en början då mycket liksom smälter ihop osv.

Bara börja beställa!

Tillbaka
Topp