Billiga binningar

Pontass

Ny medlem
Billiga binningar
Tja ska köpa nya binningar i år. jag åker mest Pistat men även lite i parken.. vad ska ja köpa!
Under 2000 kr

Billiga binningar
marker comp 1800!!! lite dyrare men vard sin vikt i guld! annars nan skaplig look eller ross med fjader upp till 14 eller 16.

Billiga binningar
Finns ingen anledning för dig att skaffa dig ett par bindningar med så hård fjäder som JockeSki säger. Svanska lanslaget i puckelpist använder sig av bindningar som börjar på en typ 140 kg. Men det finns ingen chans att du skulle komma upp sådana påfrestningar och du är väl inte ute efter att bryta benen med flit?

Under 2000 hittar du massa bra bindningar som kommer att funka bra för dig ett exempel är att kolla Marker. Bra bindningar men priset varier beroende på vart du köper dom så kolla runt lite innan.

/ M

Billiga binningar
Det handlar inte alltid om fjärdens hårdhet! Det kan ju handla om kvaliten på bindningen!plast är mjukt och mettal sitter fast!

Billiga binningar
Haha!!! Bra uppmärksammat Sombrero =) ;)
Under 2000 snowboard.. hmm.. Själv kör jag Burton, tycker du åxå ska göra det =).
då kan du köra på typ Mission eller Custom LTD. De e fina grejor =) kostar strax under 2000kr
Dom är inte så jätte hårda, men under 2000 kan man inte få så hårt.. tror dom ligger på 5 eller 6 av 10 på burtons skala i styvhet. Annars e ju Flux riktigt grymma också, fast dom vet jag inte någe pris på tyvär.. Dra till närmsta affär och fråga om råd! Eller skicka iväg ett mejl till junkyard.se å fråga, dom lär ju ha lite koll =)

Lycke till /Sandgren

Billiga binningar
Burton misson som dom säger här är bra, gooa freeride oxå. Även Burton Cartel, fast dom är snäppet dyrare.

lycka till :)

Tillbaka
Topp