Billiga Oakley Wisdom?

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
Billiga Oakley Wisdom?
Hej på er FR!

Jag hade ju ett par Oakley wisdom förut, sålde dom och fick tag i ett par neongröna crowbars. Nej, ush crowbar var inget för mig så sålde iväg dom.

Nu har jag inga brillor sen några veckor tillbaka och vill ha ett par wisdom igen.
Var in på glasögon affären här i staden och dom ville ha 1750 kr för vita oakley wisdom med pink iridium. Dyyyyyyyyyrt tyckte jag och köpte inte.

Är det verkligen 1750 kr man får lägga ut för ett par mattvita wisdom med pink iridium?
Vet ni någon affär som har dom billigare? Hanssons, Alpingaraget?
Eller möjligtvis någon internetsida?

Billiga Oakley Wisdom?
Jag beställde där ifrån en torsdag fick dem onsdagen därpå. du kan följa leveransen hela tiden... 770 kronor tror jag betalade för ett par wisdom

Billiga Oakley Wisdom?
testa www.chainreactioncycles.com

jag köpte mina wisdom på sunspot i gallerian(ett stånd mitt i) för 600. 50% rea. dom har nog fortfarande det om du köper nu. om du bor i stockholm

edit: du bor tydligen i Luleå så det kan bli problem....

Senast ändrad:
Billiga Oakley Wisdom?
Vet nån var jag kan hitta ett par vit/rosa wisdom??Fanns på boardstore för typ 1000 spänn men hann inte beställa innan det var slut:(

Billiga Oakley Wisdom?
jag köpte ett par vita wisdom me pink iridium för 845 typ på sunspot i gallerian(sthlm).. fanns 1 par likadana kvar då! detta va i förra veckan typ onsdags.

Billiga Oakley Wisdom?
jaure sa:
Jag beställde där ifrån en torsdag fick dem onsdagen därpå. du kan följa leveransen hela tiden... 770 kronor tror jag betalade för ett par wisdom
Menar du från www.mbstores.com då eller? Någon mer som har erfaranhet av den sidan?

Säljs inte wisdom med helmet strap från början eller är det bara jag som fått för mig det?

Billiga Oakley Wisdom?
Jag o en polare oakley wisdom på ebay för 850 kr (inklusive frakt) på ebay. Kan rekomendera att kolla där. Stort utbud på helt nya brillor.

Billiga Oakley Wisdom?
Jag o en polare köpte oakley wisdom på ebay för 850 kr/st (inklusive frakt). Kan rekomendera att kolla där. Stort utbud på helt nya brillor.

Senast ändrad:
Billiga Oakley Wisdom?
Jag vill oxå höra från folk som köpt från MBstores hur dom gör med betalningen... läste nåt om att man var tvungen att scanna sitt leg o maila eller nåt typ.. Verkade heltkonstigt.. borde väl gå o betala med visa som vanligt..

Tillbaka
Topp