Billigaste fran O-sunds flygplats till Are?

lmk30

Aktiv medlem
Ar det nagon som har koll pa det billigaste sattet att ta sig fran flygplatsen i O-sund till Are? Aker reguljart med SAS, hittade bara Flygtaxi for typ 500 spann, finns det nagon buss el. dyl? Eller ar det enklare att aka till O-sund och sedan vidare till Are?
Mkt tacksam for tips!

Har kollat, verkar som det tar typ 1.5h fran O-sund city. Hittade ocksa flygbuss, hur lang tid tar det fran flygplatsen till city (sa att man kan berakna nar man tidigast kan ta bussen darifran till are). Det finns alltsa ingen direktbuss fran flyget till Are?

om det är östersund - åre du menar så ska du ju åka nabotåget.. kostar 60kr för mig (16år) vet inte hur gammal du är men jag kan inte tänka mig att det kan vara mycket dyrare.. snabbt och smidigt

Ah, danke danke! Nu var det litte lattare att se! Du har ingen aning om hur lang tid det tar att aka fran flyget in till jarnvagsstationen?

hmm.. om du ska åka flygbuss så har du nog den tidtabellen där nånstans med för den vet jag inte hur långsamt och hur många stopp den gör..
men med taxi så tar det nog 20-30 minuter, kan bli ganska dyrt med.

Det billigaste sättet... Use your feet, man! Skämt åsido... Vill du inte gå, är nog det som marer det billigaste! Har du riktigt tight budget, LIFTA!

Ha´t bra i Åre!
//Axel

Hmm, kan bli lite tajt med tanke pa att vi kommer 15.40 och Nabo gar 16.14 fran stan...

annars finns ju åre pendeln, buss 155 dvs.

-----------------------------------------------------------

ang flygbuss

"Ring Flygbussen 073-03 03 420 eller Trafikupplysningen 0771-100 110
om du är osäker på tiden eller har någon annan fråga. "

mer info www.stadsbussarna.se

och eftersom ja fixa flygbuss skiten så vann jag ett dagkort i åre förbetalt av lmk30,, tack o bock

Tillbaka
Topp