Billigaste sättet att ta sig till franska alperna!

Magnus76

Ny medlem
Sorry, bilen är nu full. Till er som stannar hemma. Ha det bra i slasket... ;-)
/ MJ

Den 1 dec rullar en röd Opel Kadett kombi lastad med en ful skibox neråt alperna. Destination Val d" Isere. Är än så länge är jag ensam med cd-spelaren i bilen men jag delar gärna nerresan och bensinkontot med någon. Räknar med att om vi delar på soppan så kostar det dig under 800 spänn. Helt oslagbart! Och, ja, jag kan tänka mig en avstickare till Cham eller Torran om du är envis.

men det där låter ju tokbra! dock har du glömt en viktig detalj: var bor du? är själv från sundsvall.

/kristian

Oj! det där lät inte dumt.. hade tänkt mig att åka aningens aningens tidigare men detta låter väldigt kul, roligare än tåg, så varför inte hejda mig ett par veckor.

Jag heter axel är 18 år och bor i växjö, södra småland, mitti. alltså ganska lätt att svänga förbi, de flesta vägarna går genom här, (hist. väg-sjö --> växjö) i annat fall kan jag tänka mig att åka en bit...

hör gärna av dig:

axelhansson@hotmail.com
eller 0730483773
eller icq # 47461543

-Axel

Hej Magnus,

Jag får veta idag om jag får jobb i Val d´isère. Om allt fixar sig så är jag väldigt intresserad!!
Jag heter Anna, är 24 år och bor i Göteborg.

Finns i "community" som Anna-Panna...

Tjenare!

Jag och polaren vill åka med om det går.
Vi har en lägenhet mitt i Val som vi får tillgång till den 1 dec så det funkar utmärkt.
Vi bor i Örebro respektive Umeå men Umebon kommer att kunna åka från Örebro, G-borg, Sthlm eller vart du nu bor?

E-Post: O_Molinder@hotmail.com
Mob: 0730-238667

/Oscar Molinder.

(På freeride: OGGE.)

Tillbaka
Topp