Billigt boende i Verbier säsong 09/10

leajk

Ny medlem
Hej!

Jag har just skaffat jobb som bartender i Verbier och planerar att bo där under hela säsongen. Har just blivit erbjuden en supercentral lägenhet med 5-6 sängplatser fram tom April. Behöver alltså lite rumskompisar!

Är du på väg till Verbier, eller känner någon annan som är det, och vill ha någonstans att bo, hör av dig!!!
(alt. om du har ett tips om ett annat rum, har fortfarande inte skrivit på något kontrakt...)

Jag är 25 år, slalomåkande, fransktalande och allmänt avslappnad vad gäller att bo med folk (har precis lämnat ett annat kollektiv i Schweiz).

Vi hörs!

Linnea

Mail:
linnea.jk@gmail.com

Hej!
Jag har planerat att åka till Verbier 20e januari till 20e februari och har inget boende. Hade varit toppen om du hade en plats över!?
MVH Therese Pärsson

Jag är intresserad av boende från mitten/slutet av februari och framåt. Hör gärna av dig ifall det skulle tänkas vara aktuellt!

Hej! Jag kommer ner till Verbier den 6:e januari för att leta jobb och förhoppningsvis stanna hela säsongen! Har du fortfarande platser kvar i lägenheten?
Mvh
Anna

Hej!

Vi är två stycken som behöver boende från februari! Jag är nere här nu och säsongar, med behöver boende från och med februari. Min kompis känner också till stället då han var nere och säsongade förra året.. Hör av dig om det finns plats!
wenche_andersson@hotmail.com

hej!vå är två tjejer från åre som söker boende från i början av feb och säsongen ut. finns det platser kvar är vi intresserade!mvh/Linn Rydstedt

Snödjup

Tillbaka
Topp