Billigt o centralt boende finns i Verbier!

jonas_grenna

Ny medlem
Jag ska hyra ut min sängplats i Verbier för resten av säsongen, lägenheten ligger centralt, 2 minuter från matbutiker och 20m från skidbussen.
Boendet är roligt med 3 sköna rumskamrater som alla jobbar på nattklubbar i stan..
Hyran ligger på 3500 kr per månad, vilket är väldigt billigt med tanke på vad andra betalar här nere för en säng. tillträde i början av februari eller enligt överenskommelse.
Ring mej, Jonas, på mobilnummer: 0041767401361 eller svara här i forumet.

Senast ändrad:
Hejsan!

Försökte ringa nyss men fick inget svar. Jag befinner mig i Engelberg men får inget boende här.

Jag är intresserad av ditt erbjudande och skulle kunna komma omgående då jag kör bil.

MVH Johan

+46 708 140 448

Tjena Johan.. finns boendet fortfarande kvar?
åker ner i mitten på februari och är riktigt intressrad.

hör av dig!
Mvh Patrik

Hej!
Känner att jag är lite sen här men om det inte skulle bli något med killarna ovan så är ja väldigt intresserad! är 19 och åker snowboard har planer på att komma ner den 9 feb o sedan stanna resten av säsongen eller tills pengarna tar slut!
Ha det bra/ David Tönseth

Ny på forumet och har inte lärt mig hitta riktigt än så ursäkta om infon finns nånstans?
Hade planerat att dra ner över en vecka eller så i mitten av mars för att hälsa på en polare, inte säkert om jag kan bo där hela tiden så frågan är väl om det finns billigt boende nånstans för några nätter?

Snödjup

Tillbaka
Topp