billigt sasongsboende i la grave

jakobwallin

Medlem
Tjena, sugen pa en billig sasong med stor offpist och lite folk. Jag har en stor lagenhet i la grave, les hieres basta byn med mycket sol!! om du ar sugen pa att dela en hyra pa 450 euro ar det mycket valkommet. finns ett ledigt sovrum, kok, toa, badkar, tv, tvattmaskin och solterass med fet utsikt. sasongskort kostar 605 och en manad 389. det ar bara att skicka ett litet mejl till wallinjakob@hotmail.com. eller ringa pa +33610699210.

Tjena Jacob

Låter inte fel...
Har du jobb eller glider du bara?
Hur länge har vi lägenheten? Hur många är vi?

Skriv lite mer!

Ciao
Peter

peterwestman@hotmail.co.uk

lite mer info... jag bor ensam och har ett sovrum till overs. lagenheten ar jobbar lite pa ett hotel men aker mest. kom precis in fran en fin dag pa la meije. Det behovs lite mer sno men det ar fint anda... Jag tanker stanna tills slutet av sasongen och har lagenheten sa lange jag ar har. Soker helst nagon att dela den med under hela tiden. men kortare periode ar ocksa mojligt.

Mycket mycket lockande detta! Jag och en tjejkompis letar boende i alperna just nu. Min fråga är om det går fint att vi är 2 eller vill du bara ha 1 person? Vi kan mycket väl ta med luftmadrass att sova på om inte sängarna räcker, det har vi klarat förut så de e inga problem. Kan komma snarast om du vill ha oss!
tata!/ chuliettea

Tillbaka
Topp