J_H Ny medlem 2003-12-29 Bilplats Chamonix #1 Vi har ev. 2 bilplatser lediga till Chamonix 2:a januari om någon/några är intresserade. Vi utgår från Göteborg. Hör av er snarast om det är intressant.
Vi har ev. 2 bilplatser lediga till Chamonix 2:a januari om någon/några är intresserade. Vi utgår från Göteborg. Hör av er snarast om det är intressant.
G go_gubbe Ny medlem 2003-12-29 Bilplats Chamonix #2 Tja, vi är 2 goa gubbar från Götet som är sugna på att hänga med. Hör av er! Jens 0709-595727
J_H Ny medlem 2003-12-31 Bilplats Chamonix #3 Fick tag i ett flyg ner istället så vi lämnar bilen hemma.