Bilplats finnes till Österrike

SnowCrazy

Ny medlem
Bilplats finnes till Österrike
Nu när det verkar ha börjat snöa ordentligt tänkte jag köra ned till Bad Gastein med min bil. Det finns plats för en - två pers och en hel del packning. Körkort ett plus!
Tänkte åka ikväll (2/1) eller imorgon bitti från Sthlm.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp