Bilplats finns till st anton

chriche

Ny medlem
planerar att åka nästa runt 15 nov , kanske åker tidigare eller senare ... en plats finns över...!!! åker från (Orust ) Göteborg...
ifall du vill e intresserad ring mej 0706407086 Christian

vi är e två styckna som åker ner med en rätt liten bil .. så tre pers e nog ganska lagom..
tveka inte på åka me... e båda skitsjyssta och har även fexat ps2 på 6" tv i bilen :?

kan okså skriva te mejlen christian_arby@hotmail.com

ha de

haha..nej tyvärr...vill inte bilen ska lukta koblajja efter katrineholmare.. men kan ta du o dina brädor på taket om du vill...

pzzz... fan va tomt me svar da..

Härligt!
Jag o min polare drar ner till St: Anton den 25 november med jobb o boende klart! Kan ju höra av er till mig efter den 25 nov ifall ni inte har hittat någe jobb lr boende så kanske jag har lite tips....
Ni kan ju även höra av er om ni bara vill samlas föt att åka lite skidor lr varför inte knäppa ett par kalla... Syns i St: Anton allihopa som ska dit! MVH Martin (0739897076, freeskee@msn.com)

oj.. jo.. nä.. jo faktist.. vi åker ju på tisda... måndag .. nä tror faktist ja sa TISDAG... aaa.. tisda var de nog.... korv mos o lingonsoppa

nej vi åker på torsdag för det äääääger totalt. då kommer vi precis efter alla andra o får inget jobb men skitsamma bara vi har vårt plejstation o 6" tv:n. :)! Kittade pro evo 4 precis föresten. hur soft fast helst. Nej nu ska ja sova vi hörs imorrn. peace in st.anton

Tillbaka
Topp