Bilplats Ggb-Sthlm, tor 13/12 + Åreboende Lucia

MarkusO

Aktiv medlem
Bilplats Ggb-Sthlm, tor 13/12 + Åreboende Lucia
Det här blir lite OT, men wth.


Jag åker från Göteborg till Stockholm med bil på torsdag kväll. Det finns platser i bilen om nån är intresserad, känns onödigt (och tråkigt) att köra själv, speciellt så här i miljödebattstider.

Jag åker vidare med tåg till Åre sen. Vårt sällskap har bokat 3 niobäddsstugor och har fått 4 sena avhopp. Därför finns det boende över helgen tor-sön där för runt 300 spänn per skalle. Gruppen består av ett 20-tal kul personer i åldrar mellan 20 och 29. Är det nån skapligt vettig user här på freeride som behöver eller vill ha tak över huvudet i Åre den helgen är det bara att höra av sig. (Vi har bl a med Mr Prylbög - aka MnO.)


Hör av er om ni vill ha bil- eller stugplats!

/Markus O
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp