Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bilplats Ggb-Sthlm, tor 13/12 + Åreboende Lucia
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 392779" data-attributes="member: 13390"><p>Det här blir lite OT, men wth.</p><p></p><p></p><p>Jag åker från Göteborg till Stockholm med bil på torsdag kväll. Det finns platser i bilen om nån är intresserad, känns onödigt (och tråkigt) att köra själv, speciellt så här i miljödebattstider. </p><p></p><p>Jag åker vidare med tåg till Åre sen. Vårt sällskap har bokat 3 niobäddsstugor och har fått 4 sena avhopp. Därför finns det boende över helgen tor-sön där för runt 300 spänn per skalle. Gruppen består av ett 20-tal kul personer i åldrar mellan 20 och 29. Är det nån skapligt vettig user här på freeride som behöver eller vill ha tak över huvudet i Åre den helgen är det bara att höra av sig. (Vi har bl a med Mr Prylbög - aka MnO.) </p><p></p><p></p><p>Hör av er om ni vill ha bil- eller stugplats!</p><p></p><p>/Markus O</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 392779, member: 13390"] Det här blir lite OT, men wth. Jag åker från Göteborg till Stockholm med bil på torsdag kväll. Det finns platser i bilen om nån är intresserad, känns onödigt (och tråkigt) att köra själv, speciellt så här i miljödebattstider. Jag åker vidare med tåg till Åre sen. Vårt sällskap har bokat 3 niobäddsstugor och har fått 4 sena avhopp. Därför finns det boende över helgen tor-sön där för runt 300 spänn per skalle. Gruppen består av ett 20-tal kul personer i åldrar mellan 20 och 29. Är det nån skapligt vettig user här på freeride som behöver eller vill ha tak över huvudet i Åre den helgen är det bara att höra av sig. (Vi har bl a med Mr Prylbög - aka MnO.) Hör av er om ni vill ha bil- eller stugplats! /Markus O [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bilplats Ggb-Sthlm, tor 13/12 + Åreboende Lucia
Tillbaka
Topp