Bilplats sökes Göteborg- > Ulricehamn, mm..

Schneebrett

Ny medlem
Hej!

Har efter ca 10 års avbrott tagit upp brädåkandet igen och är sugen på att komma iväg till Ulricehamn några heldagar eller kvällar för att hitta formen igen. Saknar dock både fordon och åkkompisar, så om nån är sugen på att ha med en trevlig kille i bilen plus bräda (och kanske en sambo med skidor också...) till Ulricehamn eller någon anna liten backe i närområdet så hojta gärna till!

Även längre flerdagarsturer längre norrut kan vara intressant, men då måste det naturligtvis planeras :)

Jo, jag heter Erik, är 35 bast, jobbar som musiker, kör vespa på sommaren och bräda på vintern!

Må så gott!

Här kommer en lite mer konkret förfrågan: Jag är ledig nu på måndag och tänkte ta mig till Ulricehamn över dagen. Vore ju kanon om någon skulle råka köra bil dit från Gbg och kunde tänka sig plocka med mig. Om inte blir det att åka buss. Måste ut i backen nu, till varje pris :cool:

/Erik

Gör ett nytt försök!

Sålänge vädret verkar okej drar jag till Ulricehamn igen på måndag eller tisdag. Om det är nån som kör bil och har en plats över från Gbg så hojta gärna, annars blir det buss igen, vilket gick ganska smidigt: ett byte i Borås och sedan 15 min promenad till backen.

/Erik

Halloj, jag har också ett jobb med lediga vardagar här och där! Dock ej nästa vecka.. Men att styra upp en dag eller två framöver innan säsongen är över vore riktigt trevligt. Alltid kul med sällskap.

Undviker helst Ulricehamn, funderar på Mullsjö eller Isaberg istället. Hur ser det ut för dig v 11? PM:a vettja.
Bor förresten i Mdl och har stor bil :)

Tillbaka
Topp