Henrik96 Ny medlem 2004-12-09 Bilplats till Chamonix i januari? #1 Tjena! Jag ska ner till Chamonix i början av januari, och undrar om det finns någon som ska bila ner och har en plats över?
Tjena! Jag ska ner till Chamonix i början av januari, och undrar om det finns någon som ska bila ner och har en plats över?
BIGKAHUNA Ny medlem 2004-12-10 Bilplats till Chamonix i januari? #2 tja jag ska ner runt den 20e januari! fiunns plats i min prarievagn surfquist@hotmail.com jag har ingenstans att bo har du???
tja jag ska ner runt den 20e januari! fiunns plats i min prarievagn surfquist@hotmail.com jag har ingenstans att bo har du???
Carl-Johan_Swiiich Ny medlem 2004-12-12 Bilplats till Chamonix i januari? #3 Tjena! Vi ska åka och kolla på en Chava Van som vi tänkte dra ner med i början av januari till chamonix. Vorde trevligt om du vill med! MVH Carl-Johan
Tjena! Vi ska åka och kolla på en Chava Van som vi tänkte dra ner med i början av januari till chamonix. Vorde trevligt om du vill med! MVH Carl-Johan