Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Bilplatser över Skellefteå-Chamonix/Verbier-Champoluc kring nyår
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BurmanJoel" data-source="post: 1066383" data-attributes="member: 125993"><p>Hej jag ska ner till Champoluc i vinter och vill ha med lite folk i bilen så man slipper prata med sig själv hela vägen. </p><p></p><p>Vägvalet är ännu oklart men start i Skellefteå kring nyår avslutas så småningom i Champoluc med en del stopp på vägen. Så på- och avstigning samt datum är inte så noga men undviker Österrike och starten är efter julafton.</p><p></p><p>Någon som vill åka med? Det finns totalt 3 sittplatser och massor med lastutrymme. </p><p>Körkort och gott humör är meriterande.</p><p></p><p>//Joel</p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=134020" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/76be765a4c536f982d2b3ea3dbbbf2f0.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BurmanJoel, post: 1066383, member: 125993"] Hej jag ska ner till Champoluc i vinter och vill ha med lite folk i bilen så man slipper prata med sig själv hela vägen. Vägvalet är ännu oklart men start i Skellefteå kring nyår avslutas så småningom i Champoluc med en del stopp på vägen. Så på- och avstigning samt datum är inte så noga men undviker Österrike och starten är efter julafton. Någon som vill åka med? Det finns totalt 3 sittplatser och massor med lastutrymme. Körkort och gott humör är meriterande. //Joel [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=134020][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/76be765a4c536f982d2b3ea3dbbbf2f0.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Bilplatser över Skellefteå-Chamonix/Verbier-Champoluc kring nyår
Tillbaka
Topp