Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi är två tjejer som ska ner till verbier och säsonga. Tanken är att dra om ca två veckor, är det nån som vill åka med i våran pärla? Verbier ligger bara en dryg timme från chamonix...
ska säsonga i Chamonaix i vinter men hade inte tänkt dra söderut förrän i början av december, så om ni ändrar er och åker ner i dom tagen så är jag intresserad!