Bilplatser över till Verbier...

Trasan-HK

Ny medlem
Bilplatser över till Verbier...
Vi är två tjejer som ska ner till verbier och säsonga. Tanken är att dra om ca två veckor, är det nån som vill åka med i våran pärla? Verbier ligger bara en dryg timme från chamonix...
 
Bilplatser över till Verbier...
Hejsan!

ska säsonga i Chamonaix i vinter men hade inte tänkt dra söderut förrän i början av december, så om ni ändrar er och åker ner i dom tagen så är jag intresserad!

mvh /micke
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp