Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Biltråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1196944" data-attributes="member: 145369"><p>Hade en BMW 535D tidigare, sportbilsprestanda maskerad till stor kombi. Lika bra på asfalt som värdelös på snö och is. Bakhjulsdrift, mycket effekt och lätt över drivhjulen.</p><p>Men på vårresorna när det det var barmark då var det gott.</p><p>Men sen när flytten till Åre var bestämd då var det bara att tänka om.</p><p>Så nu är det 320D Xdrive som gäller. Med bra dubbdäck. Och 90cm Packline box på. Skönt att ha ett kit med lagg liggande i boxen så det bara att ta dom som gäller för dagen. Om vi inte knatar till backen, det borde göras oftare. Men latmasken....</p><p>Tips om det låter mycket från boxen.Jag bytte till Thule Wingbar räcke, nu är det tyst ifrån taket.</p><p>Men fasiken vad jag saknar draget i 535an. Helt onödigt jag vet, men kul.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1196944, member: 145369"] Hade en BMW 535D tidigare, sportbilsprestanda maskerad till stor kombi. Lika bra på asfalt som värdelös på snö och is. Bakhjulsdrift, mycket effekt och lätt över drivhjulen. Men på vårresorna när det det var barmark då var det gott. Men sen när flytten till Åre var bestämd då var det bara att tänka om. Så nu är det 320D Xdrive som gäller. Med bra dubbdäck. Och 90cm Packline box på. Skönt att ha ett kit med lagg liggande i boxen så det bara att ta dom som gäller för dagen. Om vi inte knatar till backen, det borde göras oftare. Men latmasken.... Tips om det låter mycket från boxen.Jag bytte till Thule Wingbar räcke, nu är det tyst ifrån taket. Men fasiken vad jag saknar draget i 535an. Helt onödigt jag vet, men kul. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Biltråden!
Tillbaka
Topp