Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Biltråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1197086" data-attributes="member: 54815"><p>Jag hade en gång en bil som kostade mindre än de pjäxor jag åkte med samtidigt. Det var spännande!</p><p></p><p>Nä men seriöst, extremt mycket nya bilar här! Hur har alla råd? </p><p></p><p>Själv kör jag nästan endast jobbilen nuförtiden. En Fiat Ducato L2H2, flång ny även den. Full till bredden med skidor och annat jox. Ledramp som sitter nedanför regplåten och täcks med is, helt okej däck, framhjulsdrift och en hyfsat kass robot-automatlåda. Tar sig inte jättebra på branta snöiga skidortsvägar, men helt ok på landsväg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1197086, member: 54815"] Jag hade en gång en bil som kostade mindre än de pjäxor jag åkte med samtidigt. Det var spännande! Nä men seriöst, extremt mycket nya bilar här! Hur har alla råd? Själv kör jag nästan endast jobbilen nuförtiden. En Fiat Ducato L2H2, flång ny även den. Full till bredden med skidor och annat jox. Ledramp som sitter nedanför regplåten och täcks med is, helt okej däck, framhjulsdrift och en hyfsat kass robot-automatlåda. Tar sig inte jättebra på branta snöiga skidortsvägar, men helt ok på landsväg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Biltråden!
Tillbaka
Topp