Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Biltråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kreemcheese" data-source="post: 1198064" data-attributes="member: 94761"><p>Jo så är det! Det är en Mitsubishi Pajero 1 alternativt en Hyundai Galloper 2 (samma bil).</p><p></p><p>Mina tidigare bilar är en rostig Subaru forester från -98 med en otroligt slö 2.0 bensin. Efter det hade jag en Land Cruiser 90 från -98 med en inte lika slö 3.4 V6 bensin. Borde kanske inte sålt den egentligen.</p><p></p><p>Men nu!!</p><p>Nu har jag (tillsammans med min flickvän) en Hyundai Galloper 2.5TD från 2000. Importerad av oss från Frankrike och tidigare Ile de reunion. Eller även känt som: en sån bil Felix har i snowroller.</p><p>Den är ganska liten, drar mycket, dyr skatt och är långsam. Den har stor takbox som jag bytte mot en flaska vin, nya asbra däck, AC, värme som funkar, och numera även en växellåda som gör som man vill!</p><p>[ATTACH=full]1975[/ATTACH]</p><p>[ATTACH=full]1977[/ATTACH]</p><p></p><p>Jag är otroligt nöjd, ska bara montera 3 Bosch big knick framtill sen är den redo för att plöja småvägar till små konstiga orter i alperna!</p><p></p><p>[ATTACH=full]1976[/ATTACH]</p><p></p><p>Den kommer nog hålla tills det blir olagligt med diesel. Då blir det något helt annat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kreemcheese, post: 1198064, member: 94761"] Jo så är det! Det är en Mitsubishi Pajero 1 alternativt en Hyundai Galloper 2 (samma bil). Mina tidigare bilar är en rostig Subaru forester från -98 med en otroligt slö 2.0 bensin. Efter det hade jag en Land Cruiser 90 från -98 med en inte lika slö 3.4 V6 bensin. Borde kanske inte sålt den egentligen. Men nu!! Nu har jag (tillsammans med min flickvän) en Hyundai Galloper 2.5TD från 2000. Importerad av oss från Frankrike och tidigare Ile de reunion. Eller även känt som: en sån bil Felix har i snowroller. Den är ganska liten, drar mycket, dyr skatt och är långsam. Den har stor takbox som jag bytte mot en flaska vin, nya asbra däck, AC, värme som funkar, och numera även en växellåda som gör som man vill! [ATTACH type="full" alt="F64BB69F-A608-4219-91F9-E575713973CA.jpeg"]1975[/ATTACH] [ATTACH type="full" width="334px" alt="606C819E-1938-4EF6-A1CB-9D921173687F.jpeg"]1977[/ATTACH] Jag är otroligt nöjd, ska bara montera 3 Bosch big knick framtill sen är den redo för att plöja småvägar till små konstiga orter i alperna! [ATTACH type="full" alt="2D524EDE-BD07-4597-8F46-613808EAA6F8.jpeg"]1976[/ATTACH] Den kommer nog hålla tills det blir olagligt med diesel. Då blir det något helt annat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Biltråden!
Tillbaka
Topp