Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Biltunnel från Sveg till St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_K_J" data-source="post: 1266012" data-attributes="member: 81753"><p>Ja det kan nog bli riktigt bra på sikt det här!</p><p>Vi testade Snälltåget V8, jösses vilket oflyt med den resan. Totalt kaos! Inget jag kan belasta Snälltåget för dock, oväder får man vara beredd på. </p><p>Jag hade dock innan sagt att jag pallar inte reguljärtåg pga mycket bagage och en massa byten. Nu hamnade vi just i den sitsen då vi efter 1,5 dygn vände tillbaka till Malmö. För att rädda skidåkningen bokades reguljärtåg från CPH. Det funkade helt okay, lite tungt att släpa skidfodralet innehållandes 6par skidor mellan tågen dock, och att stuva in monstret i ett ganska fullt tåg… (Har för mig att vi åkte CPH-Hamburg-München-Salzburg-Zell am See)</p><p>Men jag är väldigt imponerade över hur bekvämt tåget var, restaurang/bistrovagn på alla tåg och fritt wifi (det gillar kidsen). </p><p>Kan lätt tänka mig att göra den resan igen. Framförallt om restiden kapas några timmar. Men det är ju några år bort. </p><p>Mer tåg åt folket! Att spela yatzy och dricka vin är ett trevligt sätt att resa på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_K_J, post: 1266012, member: 81753"] Ja det kan nog bli riktigt bra på sikt det här! Vi testade Snälltåget V8, jösses vilket oflyt med den resan. Totalt kaos! Inget jag kan belasta Snälltåget för dock, oväder får man vara beredd på. Jag hade dock innan sagt att jag pallar inte reguljärtåg pga mycket bagage och en massa byten. Nu hamnade vi just i den sitsen då vi efter 1,5 dygn vände tillbaka till Malmö. För att rädda skidåkningen bokades reguljärtåg från CPH. Det funkade helt okay, lite tungt att släpa skidfodralet innehållandes 6par skidor mellan tågen dock, och att stuva in monstret i ett ganska fullt tåg… (Har för mig att vi åkte CPH-Hamburg-München-Salzburg-Zell am See) Men jag är väldigt imponerade över hur bekvämt tåget var, restaurang/bistrovagn på alla tåg och fritt wifi (det gillar kidsen). Kan lätt tänka mig att göra den resan igen. Framförallt om restiden kapas några timmar. Men det är ju några år bort. Mer tåg åt folket! Att spela yatzy och dricka vin är ett trevligt sätt att resa på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Biltunnel från Sveg till St Anton
Tillbaka
Topp