Bindning glappar!

phills

Ny medlem
Bindning glappar!
Sprillans ny uninc, sprillans nya custom brew bindningar. Vad kan gå fel?! När jag skruvat på bindningarna märker jag till min stora förvåning att dem glappar ca 1 cm när jag vrider på foten. usch och fy de ska väl sitta som handen i vanten? vad är fel?

Bindning glappar!
Förmodligen så har du för långa skruvar till bindingarna, eller så har de borrat hålen för grunda. Kolla med affären där du köpte allt.

Bindning glappar!
om jag inte missminner mig så är 2X-plattorna till unincen lite luriga.. är nån stålplatta i discen dom ska tryckar ner ordentligt när man drar åt.. fast det ska ju gå ganska smidigt så... vålda inte :p annars som föregående talare sa, hör med affären.. hoppas det löser sig!
/vick

Bindning glappar!
Naj det är inte skruvarna. Har använt brickor osvosv... Man ska ju inte behöva dra fast skiten med skruvdragare heller.

Bindning glappar!
haha! jo ta skruvdragare...ställ in skiten på slagborr o kör på!!! snälla filma oxo så vi andra lär oss hur vi skall fixa det!

ne men kolla med affären...bättre om det nu skulle vara nå fel så får de ersätta dig direkt!

have a good one!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp