Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindning till trs?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Swedish-banana" data-source="post: 912872" data-attributes="member: 100163"><p>Jag har ett par Rome Targa från 2007 som jag verkligen gillar men det bästa med Rome är kundservicen.</p><p>Jag råkade ha sönder en tårem och allt man gör är att gå in på deras hemsida och fyller i ett formulär: vilken del, hur snabbt man måste ha den etc. För mig tog det 3 eller 4 dagar. De skickade den gratis från Tyskland tror jag det var. Jag hade köpt bindningen i Kanada men de frågade aldrig efter ett kvitto iaf. De svarar på mail på ett par timmar.</p><p>Grym service.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Swedish-banana, post: 912872, member: 100163"] Jag har ett par Rome Targa från 2007 som jag verkligen gillar men det bästa med Rome är kundservicen. Jag råkade ha sönder en tårem och allt man gör är att gå in på deras hemsida och fyller i ett formulär: vilken del, hur snabbt man måste ha den etc. För mig tog det 3 eller 4 dagar. De skickade den gratis från Tyskland tror jag det var. Jag hade köpt bindningen i Kanada men de frågade aldrig efter ett kvitto iaf. De svarar på mail på ett par timmar. Grym service. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindning till trs?
Tillbaka
Topp