Bindningar för park/pist

Iceblue

Ny medlem
Bindningar för park/pist
Tja! Köpte en Omatic Extremo för ett tag sedan , letar nu efter ett par nya bindningar, åker mestadels i parken men blir även en del svängar i pisten, ni får gärna länka tips : )

Mvh Iceblue
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp