Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Black Crows Atris?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan23" data-source="post: 1193784" data-attributes="member: 86694"><p>Kör på Baron till Atris. Det är en väldigt stabil och stryktålig bindning.</p><p></p><p>Innan jag tog klivet över till Shift körde jag rambindningar i många år och det fungerar utmärkt till att tura med. Visst kan man gå lite snabbare och längre med lättare saker men det gör du ändå inte ännu. Baron kan du lita på i alla väder på den nivån du är nu. </p><p></p><p>Jag har testat Salomon/Atomic Tracker, Marker Baron och Tyrolia Adrenalin under många år och Baron är en väldigt bra bindning för din situation. Sista åren körde jag Adrenalin för att den var lite smidigare att skifta mellan åk/gåläge. Men dom hade en tendens att slitas snabbare än Baronen.</p><p></p><p>Jag har faktiskt till och med kört kombon Panterra, Atris, Baron en säsong och det funkar utmärkt till allt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan23, post: 1193784, member: 86694"] Kör på Baron till Atris. Det är en väldigt stabil och stryktålig bindning. Innan jag tog klivet över till Shift körde jag rambindningar i många år och det fungerar utmärkt till att tura med. Visst kan man gå lite snabbare och längre med lättare saker men det gör du ändå inte ännu. Baron kan du lita på i alla väder på den nivån du är nu. Jag har testat Salomon/Atomic Tracker, Marker Baron och Tyrolia Adrenalin under många år och Baron är en väldigt bra bindning för din situation. Sista åren körde jag Adrenalin för att den var lite smidigare att skifta mellan åk/gåläge. Men dom hade en tendens att slitas snabbare än Baronen. Jag har faktiskt till och med kört kombon Panterra, Atris, Baron en säsong och det funkar utmärkt till allt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningar till Black Crows Atris?
Tillbaka
Topp