Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till Forum Youngblood Chillydog?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ritzmann" data-source="post: 827829" data-attributes="member: 114149"><p>Jag hade ju tänkt att beställa ett par union contact tillsammans med forumbrädan på Blue-tomato men så såg jag att Contacten inte längre fanns kvar där.. Alla dom andra bindningarna jag skrivit finns kvar. Men hade nog tänkt mig någon hyfsat mjukt eftersom jag främst kommer hålla mig i parken, samtidigt vill jag kunna klara av o bara ta ett åk i puder eller pist någon gång också. Blev rekommenderad forum faction och Union Contact och force på One off i sthlm, även någon fluxbindning, men vad jag har förstått är det ganska stor skillnad mellan t.ex. contacten och forcen? Dessutom tycker jag att Forum faction ser lite plastig ut.. men jag vet inte, republicen ser mer rejäl ut.. </p><p></p><p>Så Danny Kass och Flite är i princip samma? Vad jag sett så skiljer det sig ca 600 kr mellan dessa.. men kanske är för designen då..</p><p></p><p>På en skala mellan 1 och 10 så tror jag att en bindning som är mellan 4 och 6 skulle passa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ritzmann, post: 827829, member: 114149"] Jag hade ju tänkt att beställa ett par union contact tillsammans med forumbrädan på Blue-tomato men så såg jag att Contacten inte längre fanns kvar där.. Alla dom andra bindningarna jag skrivit finns kvar. Men hade nog tänkt mig någon hyfsat mjukt eftersom jag främst kommer hålla mig i parken, samtidigt vill jag kunna klara av o bara ta ett åk i puder eller pist någon gång också. Blev rekommenderad forum faction och Union Contact och force på One off i sthlm, även någon fluxbindning, men vad jag har förstått är det ganska stor skillnad mellan t.ex. contacten och forcen? Dessutom tycker jag att Forum faction ser lite plastig ut.. men jag vet inte, republicen ser mer rejäl ut.. Så Danny Kass och Flite är i princip samma? Vad jag sett så skiljer det sig ca 600 kr mellan dessa.. men kanske är för designen då.. På en skala mellan 1 och 10 så tror jag att en bindning som är mellan 4 och 6 skulle passa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar till Forum Youngblood Chillydog?
Tillbaka
Topp